سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جذب مربی خارجی برای دوومیدانی منتفی نشده است

مهر | ورزشی | شنبه، 28 مهر 1403 - 08:53
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون دوومیدانی گفت: جذب مربی خارجی برای دوومیدانی منتفی نشده است، حدادی پیگیر کار است و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.
ملي،دووميداني،فدراسيون،پوشان،قرار،بهزادي،اردوها،مسابقات،مجمو ...

پریسا بهزادی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای نیمه دوم سال اظهار کرد: قرار است ظرف چند روز آینده جلسه‌ای در این رابطه داشته باشیم و موضوعات و برنامه‌های تیم ملی را بررسی کنیم.
آنچه که تا امروز قطعی شده است برگزاری اردوها از اول و یا دوم آبان در کمپ تخصصی دوومیدانی مجموعه آفتاب انقلاب است.
وی در مورد مدت زمانی که ملی پوشان قرار است در اردو حضور داشته باشند، توضیح داد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال عملاً مسابقه خاصی در تقویم پیش بینی نشده اردوی ملی پوشان به صورت مستمر تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.
البته اردوها قرار است بیست روزه باشد و پس از پایان آن یک استراحت کوتاه به ورزشکاران خواهیم داد و سپس تمرین از سر گرفته خواهد شد.
بهزادی در پاسخ به این پرسش که هدف از برگزاری این اردوها چیست؟
گفت: هدف حفظ آمادگی دونده هاست.
۱۴۰۴ سال شلوغی برای ما خواهد بود.
فارغ از مسابقات داخلی چهار رویداد بین المللی داریم که باید ملی‌پوشان را جهت شرکت در این رقابت‌ها آماده کنیم.
مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب ورودی مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی از جمله رویدادهای حساس ما خواهند بود که از حالا در تلاشم تیم آماده‌ای برای اعزام داشته باشیم.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا تعمیرات باشگاه آفتاب انقلاب به پایان رسیده است که آماده میزبانی از ملی‌پوشان باشد، گفت: از زمانی که احسان حدادی ریاست فدراسیون را عهده دار شدند سعی کردند وضعیت تنها سایت تخصصی دوومیدانی کشور را ارتقا دهند.
در اولین قدم این مجموعه را صرفاً به ملی پوشان اختصاص دادند که مورد استقبال خانواده دوومیدانی هم قرار گرفت و پس از آن کارهای عمرانی آغاز شد و از نظر ظاهری تغییراتی را در این مجموعه انجام دادیم که شرایط برای ملی پوشان بهتر از گذشته باشد.
بهزادی در پایان و در واکنش به اخبار مطرح شده در مورد جذب مربی خارجی عنوان کرد: استفاده از مربیان خارجی هنوز هم جزو برنامه‌های فدراسیون و حدادی است.
در حال حاضر دنبال اسپانسر هستیم و ریاست فدراسیون پیگیر کار است.
البته نیاز داریم که در این زمینه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم کمک کنند تا ملی پوشان دوومیدانی بتوانند تکنیک‌های جدید را زیر نظر مربیان به‌روزتر آموزش ببینند و برای موفقیت ایران تلاش کنند.