خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هاآرتص: اسرائیل مجبور به عقب نشینی از فیلادلفیا خواهد شد

تسنیم | بین‌الملل | دوشنبه، 30 مهر 1403 - 23:52
یک رسانه عبری زبان به نقل از یکی از مسئولین تیم مذاکره کننده اسرائیلی اعلام کرد، ما باید از محور فیلادفیا عقب نشینی کنیم.
حماس،مذاكرات،اسرا،نقل،عبري،هاآرتص

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه به نقل از یکی از مسئولین هیئت مذاکره کننده اسرائیلی در مذاکرات مبادله اسرا و آتش بس تاکید کرد، اسرائیل برای از سرگیری مذاکرات مجبور نرمش خواهد بود.
این رسانه عبری زبان به نقل از این مسئول اسرائیلی افزود: ما باید از محور فیلادلفیا عقب نشینی کنیم و بدون نرمش خبری از پیشرفت در مذاکرات نخواهد بود.
هاآرتص به نقل از مسئولین مذکور تاکید کرد: من به خانواده اسرا هم گفتم که حماس حتی بعد از کشته شدن یحیی السنوار هم دچار فروپاشی نشده است.
به گفته این مسئول: حماس همچنان به فعالیت خود ادامه داده و شرایط با ثباتی دارد، مواضع حماس در مذاکرات نه تنها تضعیف نشده بلکه احتمال تشدید هم خواهد شد.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در خبری اعلام کرد، سرویس‌های امنیتی اسرائیل به وزرای کابینه خبر دادند، حماس بعد از ترور سنوار تغییری در مواضع قبلی خود در قبال توافق مبادله اسرا نداشته است.
انتهای پیام/