خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رزمایش نصرت حزب‌الله در سراسر مازندران برگزار خواهد شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 10:46
معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: رزمایش جمع آوری کمک های مردمی به فلسطین و لبنان در مازندران برگزار می شود.
استان،نصرت،رزمايش،مازندران،مقاومت،نقدي،محور،تبليغات،دريافت،مركز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر درخشنده معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری رزمایش نصرت حزب‌الله در استان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت هفتمین روز شهادت فرمانده شجاع و سرافراز محور مقاومت شهید یحیی سنوار‌، رزمایش جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی به محور مقاومت با عنوان نصرت حزب الله در سراسر استان مازندران برگزار خواهد شد و مساجد، هیئات مذهبی، موسسات و خانه‌های قرآن، بقاع متبرکه و محلات و روستاها روز پنج‌شنبه 3 آبان ماه از متولیان این رزمایش هستند.
وی با اشاره به افتتاح مرکز حمایت از حزب‌الله در استان و برخی شهرهای استان از جمله بابلسر و بهشهر خاطر‌نشان کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز دریافت کمک‌های مردمی‌، دریافت ایده‌های مردمی در جهت تقویت و گسترش کمک‌رسانی به امت مسلمان و مظلوم فلسطین و لبنان و هر زمینه و فرصتی برای اجرای فرمان جهاد ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز‌ است‌.
‌اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اجرای پویش نصرت حزب‌الله‌، علاوه بر تقدیر و تشکر از مردم غیور و شهید‌پرور دیار علویان جهت اعطای کمک های نقدی خود به جبهه مقاومت، دعوت می‌کند تا با ارسال فیش واریزی کمک های خود به نام کاربری @omur_farhangi 09018300292در پیام رسان ایتا ، به نیت شما زیارت نیابتی در مشاهده مشرفه کربلا، نجف، مدینه منوره و مسجدالحرام ، انجام خواهد شد.
انتهای پیام/