خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قدرت‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، خودشان ناقضان آن هستند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 10:53
پزشکیان گفت: قدرت‌هایی که دم از حقوق بشر، دموکراسی، انسانیت و قوانین بین‌المللی می‌زنند، خودشان ناقضان تمام آن حقوق و قوانین هستند.
حقوق،پزشكيان،زور،دم،استقرار،عدالت

مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان ببا حضور در دفتر حماس و در جمع خبرنگاران گفت: در جامعه‌ای ما داریم زندگی می‌کنیم، حکومت‌ها و قدرت‌هایی که دم از حقوق بشر، دموکراسی، انسانیت و قوانین بین‌المللی می‌زنند، خودشان ناقضان تمام آن حقوق و قوانینی هستند که ادعا می‌کنند که باید بدان پایبند بود و با مردمی می‌جنگند و دولتی را دارند پشتیبانی می‌کنند که این دولت، مردم را از خانه‌های خودشان بیرون کرده و آواره نموده و زمانی که اینها دنبال حق و سرزمین خودشان هستند با تمام قوا آمریکا و کشور‌های اروپایی اسرائیل را مسلح کردند و هر جنایت غیربشری و ضدبشری را انجام می‌دهد،
پزشکیان گفت: متأسفانه با کمال پررویی از او دفاع می‌کنند.
من نمی‌دانم که این وجدان‌های بیدار و این کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، زنان، کودکان و انسان‌ها، قومیت‌ها و حقوق انسانی می‌زنند، کجا هستند؟
وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که در دنیا آن‌چه اینها به دنبالش هستند زور است و قلدری و طبیعتاً کسانی که آزادند و کسانی که دنبال حق و عدالت هستند به هیچ‌وجه در مقابل این خواست آنها ساکت نخواهند نشست.
رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: این جنگی نیست که با کشتن یک یا چند نفر پایان پیدا کند.
جنگ با استقرار عدالت پایان می‌پذیرد.
جنگ با استقرار حقوق انسان‌ها و در نظر گرفتن همه انسا‌ن‌ها امکان دارد که تمام شود و با زور و حق‌کشی امکان‌پذیر نیست.
خبرنگار: مهسا حنیفه