خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بخش خصوصی در اصفهان باید دلگرمی داشته باشد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 10:53
اصفهان - استاندار اصفهان گفت: تمام مدیران استان هم قسم شوند تا بخش خصوصی دلگرمی داشته باشد و با قوت و در فضایی هم افزا فعالیت کنند اینگونه مجموعه اقتصادی اصفهان برای کشور الگو خواهد شد.
اقتصادي،اصفهان،استان،تسهيل،مديران،كارگروه،استانداري،موانع،مرتبط

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد صبح سه شنبه در سیصد و پنجاه و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان، اظهار کرد: در مسائل مهم استان بالاخص مسائل اقتصادی به دنبال دستاوردسازی و گزارش گیری صرف نیستیم.
وی با اشاره به اینکه بایستی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط شخصاً در نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور داشته باشند، ادامه داد: انتظار می‌رود در مسائل اقتصادی و حوزه‌هایی که مرتبط با معیشت مردم است مدیران مرتبط با عزم جدی وارد شوند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
استاندار اصفهان با تأکید بر تسهیل امور سرمایه‌گذاران در استان اصفهان، افزود: عملکرد مدیران به نحوی باشد که فعالان اقتصادی بدانند و باور داشته باشند که استانداری اصفهان پشتیبان و حامی فعالیت آنها است.
وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی تلاش خواهیم کرد سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بازگردند به همین دلیل مجموعه اقتصادی استان با دید وسیع و حمایت همه جانبه زمینه فعالیت فعالان اقتصادی را تسهیل و فراهم کنند.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: حتی اگر نیاز باشد شبانه روزی تلاش کنیم و موارد را به صورت موردی بررسی و رصد کنیم این مهم را انجام خواهیم داد تا سرمایه‌گذاران مؤثر به اصفهان جذب شوند.
وی بیان کرد: تمام مدیران استان هم قسم شوند تا بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دلگرمی داشته باشند و با قوت و در فضایی هم افزا فعالیت کنند اینگونه مجموعه اقتصادی اصفهان برای کشور الگو خواهد شد.
گفتنی است کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.
در این کارگروه چالش ۱۷ واحد و بنگاه اقتصادی مطرح و پیشنهادات لازم جهت حل و فصل مشکلات آن‌ها بررسی و موانع تولید و … نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.