خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پزشکیان در مجلس: روند فیلترینگ به نفع مملکت نیست؛ باید آن را برگردانیم داریم تفاهم می‌کنیم

اعتماد | همه | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 11:41
رییس جمهور در حاشیه حضورش در جلسه مجلس با بیان اینکه تا آخر به حرف هایی که زده ایم پایبندیم، گفت: درباره فیلترینگ وزیر ارتباطات اطلاعاتی را جمع اوری کرده و این هفته گزارشی داده. قرار شده هم مجلس و قوه قضاییه و هم وزارت ارتباطات بنشینند جمع بندی کنند و مراحلی را که می توانیم انجام دهیم، پیاده کنیم.
ارتباطات،مجلس،فيلترينگ،پايبنديم

رییس جمهور در حاشیه حضورش در جلسه مجلس با بیان اینکه تا آخر به حرف هایی که زده ایم پایبندیم، گفت: درباره فیلترینگ وزیر ارتباطات اطلاعاتی را جمع اوری کرده و این هفته گزارشی داده.
قرار شده هم مجلس و قوه قضاییه و هم وزارت ارتباطات بنشینند جمع بندی کنند و مراحلی را که می توانیم انجام دهیم، پیاده کنیم.
کد خبر: 680617 | ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۶:۵۶
مسعود پزشکیان رییس جمهور در حاشیه حضورش در جلسه مجلس با بیان اینکه تا آخر به حرف هایی که زده ایم پایبندیم، گفت: درباره فیلترینگ وزیر ارتباطات اطلاعاتی را جمع اوری کرده و این هفته گزارشی داده.
قرار شده هم مجلس و قوه قضاییه و هم وزارت ارتباطات بنشینند جمع بندی کنند و مراحلی را که می توانیم انجام دهیم، پیاده کنیم.
به گزارش ایرنا، او افزود: بحث کارشناسی است.
روندی که انجام گرفته، به نفع مملکت نیست.
باید آن را برگردانیم.
داریم تفاهم می کنیم با زبان و نگاه مشترک جلو برویم تا اختلاف و سوءتفاهم شکل نگیرد.
او در پاسخ به اینکه بالاخره فیلترینگ برداشته می شود یا خیر، گفت: «گفتم که آره، ما داریم کار می کنیم.»