خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اقتدار مرزبانان ناشی از اعتقادات دینی آنان است

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:30
امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش مرزبانان استان بوشهر در عرصه صیانت و حفاظت از مرز دریایی خلیج فارس گفت: اقتدار مرزبانان در عرصه مأموریت های آنان ناشی از اعتقادات، باورهای دینی و فضای معنوی است.
مرزبانان،بوشهر،مرزباني،استان،اقتدار،مرزهاي،نماينده،دفاع،اسلا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ‌آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در جمع کارکنان ستاد مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه خدمات مرزبانی از جهان گوناگون درخور تحسین و سپاسگزاری است اظهار کرد: تلاش‌ها و مجاهدت مرزبانان در راستای امنیت مرز دریایی خلیج فارس قابل تحسین و مجاهدت در راستای رضایت الهی است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حضور مرزبانان را در خلیج فارس با تعامل و همکاری سپاه و ارتش را مایه عزت و اقتدار مرزها دانست و گفت: فعالیت دریابانان در صیانت از مرزهای ایران اسلامی به عنوان یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اقتدار مرزبانان در دفاع از میهن، ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی افزود: اقتدار مرزبانان در مرزهای ایران اسلامی ناشی از اعتقادات، باورهای دینی و فضای معنوی است که ‌نیروهای شجاع مرزبانی به آن آراسته شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری جانفشانی مرزبانان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در حوزه مرزبانی و مرزداری که در خط مقدم و دفاع از حریم این آب و خاک کشور ولایی قرار دارند کارکنان متعهد با روحیه انقلابی و اندیشه‌های ناب همواره در حراست از مرزها از جان خود می‌گذرند.
سرهنگ عبدالله خسروی هم با بیان اینکه مرزبانان با روحیه شهادت‌طلبی آماده دفاع از حریم ولایت هستند، افزود: از حمایت و راهنمایی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر که پشتوانه بسیار قوی در اجرای مأموریت‌های محوله هستند صمیمانه تشکر و قدردان می‌شود.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خدمات مرزبانان را در استیفای حقوق مرزنشینان و ساحل‌نشینان و دولت را در اولویت دانست و بیان کرد: این مجموعه به‌عنوان حافظان نظم و امنیت شجاعانه در حراست از مرزهای دریایی خلیج‌فارس فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/190