خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم های عملیاتی هلال احمر مازندران در آماده باش هستند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:40
ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آماده باش تیم های عملیاتی استان برای پاسخگویی به درخواست های مردم در بارندگی خبر داد.
مازندران،امدادي،امداد،آماده،فخاري

غلامعلی فخاری در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و بارش رگباری پاییزی و احتمال جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف مازندران، تمامی تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.
مدیرعامل هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی هلال‌احمر مازندران در آماده باش کامل قرار دارد، گفت؛ تیم‌های مجهز امداد و نجات هلال‌احمر در تمامی شعب و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای مازندران آماده پاسخگویی به درخواست‌های امدادی شهروندان هستند.
فخاری با تاکید بر عدم حضور مردم در حواشی رودخانه‌ها و مسیل‌ها از همه رانندگانی که در محورهای مواصلاتی به ویژه مناطق کوهستانی مازندران در حال تردد هستند خواست با حفظ خونسردی و رعایت اصول ایمنی، هرگونه نیاز امدادی خود را با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال‌احمر درمیان بگذارند و با عوامل امدادی مستقر در محورهای مواصلاتی همکاری لازم را داشته باشند.