خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیلبوردهای شهری از شجاعت یحیی سنوار می‌گویند

مهر | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:40
همزمان با به شهادت رسیدن فرمانده یحیی سنوار، اکران فرهنگی کاریکاتورهای بین‌المللی در واکنش‌به این شهادت شجاعانه در پایتخت اجرا شد.
يحيي،فرمانده،پيروزيم،شجاعانه،لحظات،اكران

به گزارش مهر، همزمان با خبر درگیری نیروهای پیاده‌نظام زرهی در محله تل سلطان در رفح و به شهادت رسیدن فرمانده یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در یک ساختمان در نوار غزه، اکران‌های فرهنگی کاریکاتورهای بین‌المللی از لحظات آخر نبرد شجاعانه فرمانده شهید یحیی سنوار در بیلبوردهای شهری پایتخت اکران شد.
این کاریکاتورها که همگی لحظات آخر شهادت شجاعانه این فرمانده حزب الله را به تصویر کشیده‌اند به تصویرگری کاریکاتوریست‌هایی از فلسطین، هلند و ایران با نام‌های محمد حسین نیرومند، محمود عباس، مهناز صابر پور، رأفت الخطیب و محمد حسین ساسانی نقاشی شده است.
در این اکران فرهنگی در کنار تصاویر کارتونی از جملاتی همچون «ما شکست ناپذیریم»، «وقتی پیروز شدیم پیروزیم و وقتی شهید شدیم هم پیروزیم»، «بدن‌ها می‌میرند اما اندیشه‌ها نه» و «ای یحیی کتاب خدا را با قوت بگیر» استفاده شده است.