خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده شهدا در کردستان برگزار شود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:46
سنندج_نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان گفت: نیاز است کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده شهدا در کردستان برگزار شود.
شهدا،كردستان،بنياد،معروف،ستاد،شهيد،جانبازان،فرهنگي،جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین هدایتی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: بنا بر ضرورت حفظ جایگاه خانوداه‌های معظم شهدا و جانبازان برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده‌های معزز لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امروز شاهد هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی هستیم، افزود: باید با بصیرت افزایی و روشنگری تمامی اقشار جامعه را از این هجمه‌ها آگاه کرد.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی دارد و خانواده شهدا می‌توانند با توانمندسازی خود زمینه آگاه سازی جامعه را نیز فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان همچنین بر لزوم احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به معروف تأکید کرد.
حجت الاسلام هدایتی خواستار همکاری‌های دوجانبه در خصوص مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای منطقی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی در جامعه شد.
در این دیدار بر همکاری این دو نهاد در مباحث پژوهشی و آموزشی چه در حوزه مسائل بنیاد شهید و چه در برگزاری کارگاه‌های هم‌افزایی تأکید شد و و بنا شد بنیاد شهید کردستان از ظرفیت اساتید توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده حداکثری را ببرد.
احصاء و اولویت بندی و سپس انجام کارهای پژوهشی و علمی دقیق در خصوص چالش‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان و در اختیار قرار دادن نتایج و راهکارهای مبتنی بر این تحقیقات به بنیاد شهید کردستان توسط ستاد امر به معروف از اهم مصوبات این جلسه بود.