خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۷۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر بهاباد آسفالت شد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:46
یزد- شهردار بهاباد گفت: بیش از ۲۷۰ هزار مترمربع از معابر شهری بهاباد با هزینهای بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت شد.
بهاباد،آسفالت،شهر،معابر،كاظمي،عليرضا

علیرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه سال گذشته و با راه‌اندازی نهضت آسفالت و استفاده از ظرفیت‌های قانونی تخصیص قیر یارانه ای وزارت کشور، شرکت بازآفرینی شهری و نهضت ملی مسکن و نیز مشارکت مردم به میزان ۱۰ درصد هزینه اجرای آسفالت، بنیاد علوی به میزان ۵۰ میلیارد ریال و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال و همراهی شورای اسلامی شهر و ادارات و نهادهای دولتی شهرستان، بیش از ۲۷۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر به همت شهرداری بهاباد جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت شده است.
وی از آسفالت تمامی معابر و کوچه‌های شهر بهاباد تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: تمامی معابر خاکی شهر بهاباد تا یک ماه آینده آسفالت خواهند شد.
کاظمی، تداوم این خدمت‌رسانی توسط شهرداری را باعث خرسندی و رضایت عمومی مردم شهر بهاباد دانست.
گفتنی است؛ علیرضا تیموری، فرماندار بهاباد به اتفاق علیرضا کاظمی شهردار شهرستان بهاباد از روند اجرای پروژه آسفالت معابر و کوچه‌های شهر بهاباد بازدید کردند.