خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یاوران خردسال مقاومت آذربایجان دل نگران کودکان غزه و لبنان

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:52
تبریز- کودکان تبریزی ضمن اهداء کمک‌های کودکانه شان، نقاشی‌ها و دلنوشته هایشان را نیز برای کودکان مظلوم و بی دفاع غزه‌ای و لبنانی ارسال کردند.
مقاومت،خواهران،مظلوم،برادران،گرفتار،محور،ارسال

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانش آموزان و کودکان تبریزی با حضور در محل جمع آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، ضمن اهدا کمک‌های کودکانه شأن، نقاشی‌ها و دلنوشته هایشان را نیز به همراه این کمک‌ها برای کودکان مظلوم و بی دفاع غزه‌ای و لبنانی ارسال کردند و از دل نگرانی‌هایشان برای خواهران و برادران تحت ظلم و گرفتار در محاصره صهیونیست‌های کودک کش گفتند.
گفتنی است اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حمایت از محور مقاومت و انجام حداقلی وظیفه دینی و شرعی در قبال برادران و خواهران دینی و مظلوم و گرفتار در چنگال دژخیم صهیون با راه اندازی ستادی تحت عنوان «ستاد یاوران مقاومت» نه تنها نسبت به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم بصیر استان و ارسال آنها به مظلومان غزه و لبنان اقدام کرده بلکه با برگزاری نشست‌های عمومی و نخبگانی تبیینی در خصوص اقدامات محور مقاومت نقش راهبری خود در بعد فرهنگی و رسانه‌ای این حوزه را نیز ایفا کند.