خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای طرح تحقق محله اسلامی در 300 نقطه چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:52
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح تحقق محله اسلامی در استان، گفت: این طرح در 300 محله استان اجرا می شود.
استان،محله،قرارگاه،چهارمحال،بختياري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری امروز در جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی استان، اظهار کرد: قرارگاه تحقق محله اسلامی با محوریت مسجد از سوی سازمان بسیج مستضعفین در استان چهارمحال و بختیاری فعال شده است.
وی با بیان اینکه آسیب شناسی و پیگیری امورات محله با مسئولیت شخص ائمه جمعه و جماعات صورت می‌گیرد، گفت: همچنین فعال‌سازی مساجد برای حضور مردم یکی از هدف‌های جدی این قرارگاه در استان است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌ هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح تحقق محله اسلامی در سطح استان چهارمحال و بختیاری در 300 محله اجرا می‌شود، مطرح کرد: از حدود 1200 مسجد استان، تنها 250 طلبه و روحانی فعال در مساجد داریم.
اکبری خاطرنشان کرد: در جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی در خصوص به کارگیری ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و دفاتر ائمه جمعه برای تأمین امام جماعت مساجد استان چهارمحال و بختیاری تدبیر شد.
انتهای پیام/7540