خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت شناسایی نقاط آلوده سرقت در چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:53
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: مبحث شناسایی نقاط آلوده استان در موضوع سرقت ضروری است.
استان،مجتمع،شهركرد،اصناف،سرقت،پيشگيري،فناوران،صنوف

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سیدمحمد موسوی در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با سرقت استان، اظهار کرد: مبحث شناسایی نقاط آلوده استان در موضوع سرقت ضروری است.
وی گفت: موضوع استقرار نگهبان در مبادی ورودی و خروجی مجتمع فناوران شهرکرد را با جدیت دنبال می‌کنیم و از اعضای هیئت امنای مجتمع مذکور خواستاریم که با وجود موافقت اکثریت صنوف مستقر در مجتمع، امورات مربوط به حفاظت فیزیکی و نیز تمهیدات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود منابع مالی اتاق اصناف جهت انجام امور محوله و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیرانه از انجام مکاتبات لازم از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با ستاد در خصوص مطالبه تخصیص یافتن حق عضویت اصناف مختلف به اتاق اصناف استان، جهت فعالیت‌های ذکر شده، خبر داد.
موسوی مطرح کرد: مجتمع فناوران شهرکرد به دلیل فقدان نگهبان‌های مورد تأیید، از امنیت خوب و کافی خاصه پس از پایان وقت کاری ندارد و این مهم روزنه‌ای برای سرقت فراهم کرده است.
برگزاری دوره‌های آموزشی- پیشگیرانه برای صنوف مختلف در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/7540