خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش پرواز به مشهد از فرودگاه اردبیل

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:53
مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان و برقراری پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل خبر داد.
اردبيل،بالعكس،پروازهاي،هواپيمايي،مسير

محمد قصابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در اجابت درخواست همشهریان و با حمایت و پیگیری‌های علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، شرکت هواپیمایی ماهان نسبت به افزایش پروازهای مشهد در فرودگاه اردبیل اقدام کرده که این پرواز در مسیر مشهد ـ اردبیل و بالعکس در روزهای یکشنبه و جمعه انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به افزایش چهار سورتی پرواز در مسیر تهران ـ اردبیل و بالعکس در روزهای چهارشنبه و جمعه اقدام کرده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پروازهای عتبات عالیات نیز مجدداً توسط شرکت العراقیه در روزهای یکشنبه هر هفته در مسیر اردبیل ـ نجف و بالعکس از 13 آبان ماه برقرار خواهد شد .
قصابی افزود: پروازهای هفتگی فرودگاه اردبیل در حال حاضر حدود 52 سورتی بوده که توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر(هما)، آسمان، آتا، ماهان و العراقیه انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/131/.