خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکیل پویش «بوشهر همدل» برای کمک‌رسانی به مردم لبنان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:53
امام جمعه بوشهر از تشکیل پویش «بوشهر همدل» برای کمک رسانی به مردم لبنان و فلسطین خبر داد و گفت: در این راستا کمک های مردم استان بوشهر در شهرها و روستاها جمع آوری و برای ارسال به مناطق مورد هدف تحویل جمعیت هلال احمر می شود.
بوشهر،استان،لبنان،كمك،غزه،فلسطين،تأكيد،مشكلات،پويش،همدل،بيروت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان مختلف دستگاه‌های اجرایی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در بیروت و غزه اظهار کرد: این رژیم که عمر آن رو به پایان است در حال دست و پا زدن است و به هر اقدام جنایتکارانه دست می‌زند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رسیدگی به مشکلات اجتماعی، معیشت و اقتصادی مردم ستم‌دیده و جنگ‌زده لبنان و فلسطین را مورد مورد تأکید قرار داد و با اشاره به پویش ایران همدل در کمک به مردم بیروت و غزه تصریح کرد: بر اساس نیازهای دارای اولویت مردم فلسطین و لبنان اطلاع‌رسانی شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در توجه به حل مشکلات نیازمندان در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار استان در هر شرایطی برای حل مشکلات جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کنند و ان‌شاءالله در پویش ایران همدل همکاری و تعامل می‌کنند.
امام جمعه بوشهر با تأکید بر تبیین علت کمک‌رسانی به مردم ستم‌دیده و جنگ‌زده لبنان و غزه گفت: کمک نقدی، کالایی، طلاجات، مواد غذایی کنسروی و تجهیزات گرمایشی و پوشاک به مردم بیروت باید مورد توجه قرار گرفته شود.
صفایی‌بوشهری از تشکیل پویش بوشهر همدل برای کمک‌رسانی به مردم لبنان و فلسطین خبر داد و تصریح کرد: در این راستا کمک‌های مردم استان بوشهر در شهرها و روستاها تا هفته آینده جمع‌آوری و برای ارسال به مناطق مورد هدف تحویل جمعیت هلال احمر می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پرداخت یک روز حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در صورت تمایل را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای کمک به مردم لبنان و غزه از همه راهکارها باید استفاده کرد و از استان بوشهر توقع ویژه است که باید در این راستا این فعالیت به نحو احسن انجام شود.
عضو مجمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های مهم اقتصادی برخوردار است تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند هر فردی به اندازه توان در شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و کمک مؤمنانه مشارکت کند تا بتوان بخشی از مشکلات مردم لبنان و غزه برطرف کرد.
وی با بیان اینکه کمک به مردم لبنان و فلسطین حکم شرعی است و همگان باید در این امر مهم مشارکت کنند تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حکم شرعی است برای کمک به مردم لبنان و فلسطین تلاش کنند.
انتهای پیام/190/