خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش تولید گندم بدون بالا رفتن سطح کشت اقدامی مهم در قزوین بود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:58
قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: تولید ۳۰۰ هزار تن گندم بدون بالا رفتن سطح کشت و با تکیه‌بر روش‌های بهره‌وری اقدامی مهم در قزوین بود.
قيمت،نانوايان،لبنيات،استانداري،تنظيم،سطح

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمانی در نشست تنظیم بازار که پیش از ظهر سه‌شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مسائل مرتبط با سرویس مدارس لازم است اطلاعات لازم توسط آموزش‌وپرورش به‌صورت کامل احصاء، بررسی و مطرح شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین بیان کرد: در خصوص قیمت لبنیات طبق گزارش ستاد تنظیم بازار کشور قیمت لبنیات افزایش داشته و این افزایش تا سقف ۳۰ درصد نسبت به خرداد سال گذشته است که باید قیمت‌گذاری‌ها اعلام شود اما برخی کارخانه‌ها با ایجاد تغییرات در میزان چربی‌ها و افزودنی‌ها این قیمت‌ها را تغییر می‌دهند.
وی افزود: برای حل مسئله قیمت گوشت باید به سود معقولی برای تولیدکنندگان رسید که برای دو سوی ماجرا منفعت داشته باشد.
این مسئول بیان کرد: تولید ۳۰۰ هزار تن گندم بدون بالا رفتن سطح کشت و با تکیه‌بر روش‌های بهره‌وری که با رشد سطح تولید همراه بود از مهم‌ترین اقدامات ما به شمار می‌رود.
وی در پایان گفت: برای مواجهه با نانوایان متخلف طرح کاهش سهمیه برای تعدد تخلف نانوایان اجرایی می‌شود.