خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترافیک از دغدغه‌های اصلی مردم سنندج است

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 12:58
سنندج_ شهردار سنندج گفت: دغدغه اصلی مردم سنندج معابر و ترافیک در خیابان‌های اصلی بوده و ایجاد فضایی برای صنوف آلاینده در رفع مشکل ترافیکی مؤثر است.
پروژه،سنندج،نهايت،زمين،طرح،اختصاص،استارت،صنوف،رفع،اصلي

به گزارش خبرنگار مهر، سید انور رشیدی پیش از ظهر سه شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه انتقال صنوف آلاینده شهر سنندج اظهار کرد: دغدغه اصلی مردم سنندج معابر و ترافیک در خیابان‌های اصلی است.
وی بیان کرد: اینکه جوانان شهر اراده کردند و از پشت میز نشینی خارج و در راستای انجام دیگر خدمات گام برداشتند جای قدردانی دارد.
شهردار سنندج بیان کرد: آنها با تلاش و همت خود ارائه خدمت می‌کنند و اختصاص زمین به اصناف موجب رفع عدم پراکندگی آنها و زیبا سازی سیما از نظر بصری و صوتی و زیبای شهری و رفع ترافیکی می‌شود.
وی گفت: با استارت کار پیگیری‌ها باید انجام شود و اینکه اختصاص زمین برعهده راه و شهرسازی بوده و جواز آن بر عهده‌ی صمت قطعاً براساس نظر کارشناس پروانه ساخت آن را شهرداری صادر می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: مشاوره و کارشناسی طرح الزامی است چرا که بعد از طی مسیر و در نهایت برخورد با برخی مشکلات، برای شکست پروژه ناخوشایند است و در همین ابتدای کار آرزوی موفقیت برای اجرای پروژه و تمام دست‌اندرکاران داریم.
مشاور طرح هم در ادامه بیان کرد: ۲ ماه از استارت پروژه به طور عملی می‌گذرد و در نهایت ۴۸ هکتار زمین برای طرح ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده‌های سنندج اختصاص یافت.
زندی بیان کرد: نقشه و ماکت این پروژه طراحی شد و در نهایت به طرح و ایده رسیدیم هرچند که توپوگرافی زمین نسبتاً خشن است اما در نهایت و با اقتباس از معماری هورامانات مطالعات اولیه را انجام دادیم و با بررسی پدافند غیرعامل، عرض جاده لازم است تعریض شود.