خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز نبردهای برترین‌های کیک بوکسینگ کشور در قم

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 13:40
قم- مسئول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور گفت: نبردهای برترین‌های کیک بوکسینگ کشور امروز چهارشنبه اول آبان ماه در قم آغاز شد.
مسابقات،كيك،قم،گائيني،بوكسينگ

مجید گائینی در گفت و گو با خبرنگار مهر ابراز کرد: نبرد برترین کیک بوکسورهای کمیته فول‌کنتاکت، کیک بوکسینگ AIKIA و کیک‌بوکسینگ IKN در قالب مسابقات آزاد کشوری امروز به میزبانی قم آغاز شد.
مسئول برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور افزود: این مسابقات به گونه‌ای برگزار می‌شود که حکم انتخابی جام‌جهانی شکوه خلیج‌فارس ۳ در ایران را دارد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات تا روز جمعه هفته جاری در قم ادامه پیدا خواهد کرد گفت: برترین‌های مسابقات در اوزان و رده‌های سنی مختلف، روز جمعه معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: فایترهای شرکت کننده در این مسابقات برای کسب عناوین برتر رده‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان در خانه مهندس قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
گائینی گفت: چالش رزمی ویژه آینده‌سازان و نونهالان نیز بخش دیگری از این مسابقات است و بهترین‌های ایران در این پیکارها به میدان خواهند رفت و تمام تلاش‌ها برای یک میزبانی شایسته انجام شده است.