خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

158 مدرسه غیردولتی در خراسان شمالی فعالیت می‌کنند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 13:52
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 158 مدرسه غیردولتی در خراسان شمالی فعالیت می کنند که 17 هزار و 300 دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
مدارس،غيردولتي،بسيج،طرح،موسسان،اكبري،بهشتي

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بجنورد، با اشاره به فعالیت 158 مدرسه غیردولتی در خراسان شمالی، اظهار داشت: 17 هزار و 300 دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اداری و اجرایی برای تامین زمین با هدف ساخت مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه و تجهیز این مدارس با موسسان همکاری کنند، گفت: سال گذشته حدود 25 میلیارد تومان تسهیلات با همین هدف در اختیار فعالان بخش غیردولتی قرار گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به تداوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی موسسان و معلمان شاغل در این مدارس، بیان کرد: طرح چفیه‌های بهشتی نیز با همکاری بسیج دانش‌آموزی ویژه مدارس غیردولتی استان اجرا می‌شود.
اکبری در ارتباط با اهداف برگزاری طرح چفیه‌های بهشتی و با بیان اینکه بسیج یعنی دنبال نام و نان نبودن، بلکه خدمتگزاری به مردم تعریف حقیقی بسیج است، اضافه کرد: این طرح حرکتی بسیار موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای تربیتی انقلاب و دفاع مقدس به نسل امروز است.
انتهای پیام/