خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس هیأت ورزش روستایی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 14:12
بهمن عبداللهی به عنوان رئیس هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
ورزش،استان،بومي،محلي،مديركل،جوانان،فرهنگ،سليمي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری، بهمن عبداللهی به عنوان رئیس این هیات به مدت 4 سال انتخاب شد.
این مجمع به ریاست حسین مطیعی سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و با حضور محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا برگزار شد.
محمود سلیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با اشاره به نقش روستاییان در جامعه، اظهار کرد: روستائیان نقش اثرگذار در تولیدات و ایجاد خودکفایی در صنعت محصولات کشاورزی دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توجه به ورزش روستائیان و ایجاد شور، نشاط و شادی در بین این قشر تلاشگر یک امر ضروری است.
سلیمی، احیاء و توسعه فرهنگ ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی را مهم برشمرد و گفت: بازی‌های بومی محلی و سنتی برگرفته از فرهنگ کهن ایران اسلامی است و باید مورد توجه قرار گیرد و توسعه فرهنگ بازی‌های بومی و محلی در بین نسل جوان جایگاه ویژه‌ای دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی برای داشتن زندگی سالم را لازم دانست و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ ورزش در 780 روستای استان باید با همدلی، تعامل و هم افزایی برنامه های راهبردی، مدون و موثر اجرایی شود.
انتهای پیام/7540