خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام نرخ نامۀ سرویس مدارس خرم آباد/1000 ناوگان اختصاص یافت

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 14:12
مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهرداری خرم آباد با اعلام نرخ نامۀ سرویس مدارس از اختصاص 1000 ناوگان شهری برای جابه جایی دانش آموزان در این شهر خبر داد.
ريال،كيلومتر،رانندگان،شهرداري،اعلام،سازمان

سجاد کاظمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به ثبت‌نام 1000 راننده برای سرویس مدارس، گفت: نرخ‌نامۀ جابه‌جایی دانش‌آموزان اعلام شده‌است و با هرگونه دریافتی بیش از این نرخ‌نامه برخورد شدید می‌شود.
او با اعلام اختصاص 1000 ناوگان شهری برای جابه‌جایی دانش‌آموزان در خرم‌آباد، اضافه کرد: با رانندگان بدون مجوز سرویس مدارس برخورد می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری خرم‌آباد ادامه داد: رانندگان خودرو‌های غیرمجاز جریمه می‌شوند و در صورت تکرار تخلف خودروی این رانندگان متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شود.
کاظمی‌فرد بیان کرد: خانواده ها از رانندگان سرویس مدارس که فاقد مجوز هستند، استفاده نکنند و عواقب هرگونه حوادث احتمالی به‌عهده والدین است.
او با اعلام اختصاص چهار گشت اجرایی سازمان حمل‌ونقل شهرداری خرم‌آباد برای نظارت بر جابه‌جایی دانش‌آموزان اعلام کرد: پلیس راهور و فراجا نیز بر نحوۀ سرویس مدارس نظارت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری خرم‌آباد تأکید کرد: نرخ جابه‌جایی سرویس‌های مینی‌بوس در مسیرهای تا 2 کیلومتر سه میلیون و 600 هزار ریال، 2 تا چهار کیلومتر چهار میلیون و 800 هزار ریال و چهار تا 6 کیلومتر نیز پنج میلیون و 400 هزار ریال تعیین شده‌است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد اشاره کرد: نرخ جابه‌جایی سرویس‌های ون برای مسیرهای تا 2 کیلومتر، 2 تا چهار کیلومتر و 4 تا 6کیلومتر به‌ترتیب چهار میلیون و 800 هزار ریال، 6 میلیون ریال و هفت میلیون و 800 هزار ریال است.
کاظمی‌فرد توضیح داد: نرخ جابه‌جایی سرویس‌های سواری در مسیرهای تا 2 کیلومتر، 2 تا چهار کیلومتر و 4 تا 6کیلومتر به‌ترتیب پنج میلیون و 400 هزار ریال، هفت میلیون و 200 هزار ریال و 9 میلیون ریال تعیین شده‌است.
او اذعان کرد: اولیای دانش‌آموزان از پرداخت هرگونه پول اضافی به رانندگان پرهیز کنند و در صورت اعلام راننده برای دریافت پول اضافه به سازمان حمل‌ونقل شهرداری خرم‌آباد مراجعه کنند.
انتهای پیام/ 644