خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختصاص 155 هزار و 824 حلقه تایر داخلی به قزوین

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 14:13
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، گفت: ابتدای سال جاری تاکنون 155 هزار و 824 حلقه تایر داخلی به استان قزوین اختصاص داده شده است.
قزوين،استان،حلقه،تاير،فقره،توزيع،ماه،سازمان،رستمي،معدن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محسن رستمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در هفت‌ ماه نخست سال‌ جاری حدود 14 هزار و 400 فقره بازرسی از اصناف استان صورت گرفته که در نتیجه آن حدود 2 هزار و 800 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده و واحدهای صنفی متخلف به به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی ادامه داد: در هفت ماه ابتدایی امسال 1291 فقره شکایت از سوی شهروندان استان قزوین در سامانه 124 سازمان صمت ثبت شده است که تاکنون 1025 فقره از این شکایت‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی هم در دست بررسی هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: در هفت‌ ماه نخست سال‌ جاری 4525 فقره بازرسی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشتیم که به تشکیل 228 پرونده تخلفاتی منجر شد و عمده کشفیات قاچاق هم شامل سیگار، محصولات آرایشی و مواد غذایی بوده است.
رستمی بیان کرد: 58 هزار 260 حلقه تایر خودرو وارداتی به استان قزوین در هفت‌ماهه سال‌ جاری اختصاص یافت؛ از این تعداد 40 هزار و 771 حلقه تایر میان صنف لاستیک‌فروشان و گروه‌های مصرف‌کننده توزیع شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 155 هزار و 824 حلقه تایر داخلی به استان قزوین اختصاص داده شده که از این تعداد هم 142 هزار و 479 حلقه لاستیک توزیع شده است.
بنابراین از ابتدای سال تاکنون بیش از 183 هزار حلقه تایر خودرو میان گروه‌های مصرف کننده توزیع کردیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: در راستای تنظیم بازار و رفاه شهروندان، نمایشگاه فروش پاییزه با مشارکت 27 غرفه‌دار در شهر قزوین برپا شد که در آن پوشاک، کیف، کفش و نوشت‌افزار با قیمت عادلانه میان دانش‌آموزان توزیع شد.
انتهای پیام/