خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تهران استانی پرمشکل اما دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 14:30
استاندار پیشین تهران در مراسم تودیع خود گفت: تهران، استانی پر مشکل و از دیگر سو با ظرفیت های بی نظیری است.
تهران،استان،شهر،فخاري،استاندار،صنعتي،اشاره،انتخابات،مشكلات،ا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، علیرضا فخاری صبح امروز در آئین معارفه استاندار جدید تهران که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: برخی از کارهایی که در تهران انجام شد متداول بودند و چه من استاندار می‌بودم چه فرد دیگری این کارها انجام می‌شد چراکه سیستم و نظام اداری جاری کشور این کارها را هدایت می‌کند و مدیران ارشد نقش پیش برندگی دارند.
وی افزود: ما در استانی زندگی می‌کنیم که پر از مشکلات و مسائل است اما از آن سو ظرفیت‌های بی‌نظیر بسیاری هم دارد.
استاندار پیشین تهران با اشاره به تنش آب، برق و گاز در استان گفت: این مشکلات طبیعی است و در همه جای دنیا وجود دارند لذا ما در تهران مکلفیم که این‌ها را مدیریت کنیم و این نکته را بدانیم که در هیچ کجا همه امکانات به صورت 100% وجود ندارد.
وی با اشاره به دوشنبه‌های صنعتی از استاندار جدید تهران درخواست کرد که میز خدمت دوشنبه‌های صنعتی تعطیل نشود.
فخاری افزود: دوشنبه‌های صنعتی یک نکته امید و اتکا بود برای تولیدکنندگان استان، چون اگر حرفشان در سلسله‌مراتب دستگاه اجرایی به جایی نمی‌رسید ما در دوشنبه‌های صنعتی خودمان می‌رفتیم تا ببینیم کجای کارشان ایراد دارد و بعد از بازدید، جلسه می‌گذاشتیم و همان جا تصمیم می‌گرفتیم و مشکل را حل می‌کردیم.
وی تأکید کرد: ما باید بخش خصوصی را در حوزه تجارت و چه در سطح استانی و سطح ملی و بین‌المللی دریابیم.
فخاری با اشاره به هفت شهر استان تهران که شورای شهر آن‌ها منحل شده است، گفت: به‌خاطر انحلال شوراها، من در هفت شهر استان تهران مسئول شورای اسلامی‌ شهر بودم و در مدت این دو سال بخشی از وقت ما صرف موضوعات هفت شهر استان به‌عنوان جانشین شورا صرف می‌شد.
وی بیان کرد: سرکشی به شورا، شهرداری‌ها، رسیدگی به امورات مردم، جلسات مستقیم برای مردم و شنیدن حرف و مشکلاتشان وظیفه‌ ما بود و باید این کار را انجام می‌دادیم.
وی افزود: چون در این مدت در برخی شهرها شورایی وجود نداشت اگر شهرداری تخطی و خلاف می‌کرد باید به آن رسیدگی می‌شد و در این مدت ما باید گوش شنوایی برای مردم جهت رفع مشکلات می‌بودیم.
فخاری با اشاره به برگزاری انتخابات در تهران خاطرنشان کرد: ما در این مدت پنج انتخابات را در مدت چهار ماه انجام دادیم که در هر انتخابات حدود 150 تا 160 هزار نفر مدیریت و نگهداری شد و در کنار صندوق‌ها، پشتیبانی‌های لازم انجام شدند.
انتهای پیام/