خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتراف نظامیان صهیونیست به دشواری جنگ با حماس

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 14:52
یک روزنامه آمریکایی به نقل از نظامیان اشغالگر در غزه نوشت که تاکتیک‌های جنگی حماس، پیروزی برای رژیم صهیونیستی را سخت کرده است.
غزه،حماس،رژيم،صهيونيستي،اسرائيل،تروريستي،ارتش

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از تحلیلگران و نظامیان رژیم تروریستی اسرائیل امروز سه شنبه نوشت که تاکتیک‌های چریکی حماس در شمال غزه، پیروزی رژیم را دشوار می‌کند.
براساس گزارش الجزیره، این روزنامه آمریکایی در ادامه افزود که جنبش حماس به اندازه کافی نیرو و مهمات دارد تا رژیم تروریستی اسرائیل را در یک جنگ فرسایشی و بدون برد درگیر کند.
نظامیان صهیونیستی که در جنگ غزه حاضر بودند به نیویورک تایمز گفتند که تاکتیک‌های ضربه و فرار به حماس اجازه داد تا به اسرائیل آسیب برساند و از شکست خود جلوگیری کند.
دو روز پیش احسان دقسه، فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و عضو طایفه دروزی‌ در فلسطین اشغالی پس از انفجار یک بمب در نزدیکی نفربر ارتش صهیونیستی در شمال غزه کشته شد.
این یک حمله غافلگیرکننده بود برای صهیونیست‌هایی بود که تاکنون بارها ادعا کرده اند که حماس را در غزه شکست داده اند.
کشته شدن یک سرهنگ صهیونیستی در شمال غزه به دست حماس، آشکار کرد که نیروهای القسام، شاخه نظامی این گروه به‌رغم عدم توانایی در عمل به عنوان یک ارتش متعارف، همچنان یک نیروی چریکی قدرتمند است که اجازه پیروزی به رژیم تروریستی اسرائیل را نمی‌دهد.
مترجم: مینا عظیمی