خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دیدار فرماندهان سپاه با امام جمعه زنجان

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 14:53
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعی از بسیجان با حجت الاسلام حسینی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
سپاه،زنجان،استان،انقلاب،فرمودند،بسيج،فرمانده،رهبري،كرمي،سردا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به همراه حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از بسیجان زنجان با حجت الاسلام حسینی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
گفتنی است حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی هفته گذشته با حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان منصوب شد.
سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام حسینی گفت: زنجان با حضور جنابعالی فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نقش مهم دارد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال 1398 در بیانات خود فرمودند کلمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود بیانگر گویای مطلب بوده و وظیفه را برای هر فرد مشخص و معین کرده است.
فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه روز ولادت امام حسین روز پاسدار نامیده شده گفت: این یعنی اینکه پاسداران باید حسین‌وار از انقلاب اسلامی دفاع کنند چرا که این مأموریت سپاه است.
وی ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و از بدو تأسیس دو مجموعه سپاه و بسیج به بهترین شکل وارد عرصه شده و به بهترین شکل مجاهدت کرده و مورد تحسین امامین انقلاب واقع شده است.
سردار کرمی عنوان کرد: حضرت امام (ره) در بخشی از سخنرانی خود فرمودند من سپاه را دوست دارم و از آن راضی هستم و هرگز نسبت به این مهم نظرم بر نخواهد گشت و یا در سخنرانی دیگری فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری که سپاه یکی از آیات الهی است تأکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری درباره بسیج فرمودند، بسیج پاره تن مردم است و در سال 98 در بیانات دیگر ابراز کردند اگر از من بپرسند نظرتان درباره عملکرد سپاه چیست؛ من می‌گویم 100 درصد راضی هستم ولی قانع نیستم و سپاه می‌تواند 100 برابر توسعه داشته باشد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه استان زنجان در 19 عملیات بزرگ جزو نیروهای فعال و خط‌شکن بود و زبانزد فرماندهان سپاه بودند که در 26 عملیات سخت در برابر پاتک‌ها مثل کوه ایستادگی کرده و مجاهدت کردند.
وی با اشاره به گفته فرماندهان سپاه در خصوص شجاعت رزمندگان لشکر 31 عاشورا که شامل بسیجیان «تبریز، زنجان، اردبیل» بودند که حسین‌وار جنگیده و حسین‌وار به شهادت رسیدند اضافه کرد: فراموش نمی‌کنم شهید مهدی زین‌الدین در جزیره مجنون در اوج نبرد با دشمن دلیرانه وارد عرصه شد یا شهید اشتری فرمانده گردان مانند مالک‌اشتر با دشمنان نبرد کرد و جبهه از چنین افرادی به خود زیاد دیده است.
سردار کرمی با بیان اینکه رزمندگان خط شکن مورد تحسین فرماندهان بودند ادامه داد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس حسینی‌وار وارد عرصه شدند و با دشمن متجاوز جنگیدند؛ سند 10 ساله اعتلای بسیج را رهبری تائید و ابلاغ فرمودند و همه اقدامات بسیج طبق همان دستور و فرمان رهبری است که اجرا می‌شود.
انتهای پیام/.