خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یک مصدوم و ۳ جان باخته در حادثه برخورد دو خودرو در قم

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 15:06
قم- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: حادثه برخورد دو خودروی تاکسی پژو و کامیون خاور در جاده قدیم قم به تهران منجر به مصدومیت یک نفر و جان باختن سه نفر شد.
قم،حادثه،نفر،بهرامي،احمر،هلال

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا بهرامی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه برخورد دو خودروی تاکسی پژو و کامیون خاور در جاده قدیم قم به تهران منجر به مصدومیت یک نفر و جان باختن سه نفر شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: این حادثه که در کیلومتر ۱۵ جاده قم به تهران اتفاق افتاد و منجر به محبوسی فوت شدگان شده بود، توسط اورژانس از طریق بی‌سیم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر قم اعلام شد.
بهرامی ابراز کرد: به محض دریافت گزارش نجات گران پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن، اقدام به رهاسازی سه نفر از فوت شدگان و تثبیت صحنه حادثه کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده بود که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.
بهرامی خاطرنشان کرد: عملیات رهاسازی از ساعت ۲۲ روز سی ام مهرماه سال جاری آغاز و در ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه به پایان رسید.