خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزئیات تشییع و تدفین شهید رضا مرادی پس از 40 سال

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 15:12
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان مراسم تشییع و تدفین شهید رضا مرادی را اعلام کرد.
شهيد،دندي،پيكر،زنجان،شهر،تدفين،زادگاهش

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شهید «رضا مرادی» سوم فروردین 1344 در روستای گوگجه‌قیا از توابع بخش دندی استان زنجان متولد شد؛ وی از طریق لشکر 21 به جبهه حق علیه باطل اعزام و در اسفند 1363 در مناطق عملیاتی جنوب در شرق دجله مفقود می‌شود.
پیکر پاک این شهید سال‌ها مفقود بود که به همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان امر، چندی پیش از طریق آزمایشات DNA شناسایی شد و چند روز پیش این خبر توسط مسئولان استانی به خانواده وی اطلاع داده شد.
در همین راستا مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته اعلام شده ‌و قرار است این برنامه‌ها در زادگاهش یعنی شهر دندی شهرستان ماهنشان انجام شود.
برزگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این راستا می‌گوید: پیکر تازه تفحص شده شهید رضا مرادی پس از 40 سال از زمان شهادت به زادگاهش در استان زنجان باز می‌گردد و در شهر دندی تشییع و تدفین می‌شود.
وی گفت: آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید از ساعت 16:30 روز چهارشنبه دوم آبان در ورودی شهر دندی در بخش انگوران این شهرستان برگزار می‌شود.
تشییع پیکر ️مطهر شهید مرادی روز پنجشنبه سوم آبان از ساعت 10 از مسجد جامع شهر دندی انجام و پس از آن در زادگاهش تدفین می‌شود.
انتهای پیام/.