خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲ کلاهبردار هنگام فروش سکه های تقلبی در کرمان دستگیر شدند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 15:46
کرمان_فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری عاملان فروش ۶۹ سکه تقلبی در عملیات ضربتی مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.
تقلبي،طلافروشي،سكه،كلاهبردار،سرهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پور امینایی، پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران کلانتری ۱۳ شهر کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع و فروش یک تعداد سکه تقلبی در یکی از خیابان‌های این شهر به سرعت راهی محل شدند.
وی با بیان اینکه مأموران با حضور در این طلافروشی دو کلاهبردار را هنگامی که قصد داشتند چندین سکه تقلبی را به این طلافروشی بفروشند دستگیر کردند افزود: با اقدامات میدانی تعداد ۶۹ سکه تقلبی از داخل خودروی این دو کلاهبردار کشف شد.
وی با بیان اینکه پی جویی های پلیس برای دستگیری دو همدست دیگر آنها که ساکن یکی از استان‌های غربی کشور هستند در حال انجام است گفت: واکاوی‌های تخصصی برای شناسایی سایر کلاهبرداری‌های این متهمان که درصدد دریافت ۳۵ میلیارد ریال در ازای این سکه‌های تقلبی از طلافروشی بودند ادامه دارد.
سرهنگ پور امینایی، افزود: در این رابطه از طلافروشان می‌خواهیم در خرید و فروش طلا دقت نظر لازم را داشته باشند و شهروندان هم از مکان‌های معتبر خرید کنند.