خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهره برداری از 4 کلاس و کارگاه آموزشی در سه شنبه های افتتاح

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 15:53
با حضور فرماندار شهرستان مشهد، چهار کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی در چارچوب پویش سه شنبه های افتتاح به بهره برداری رسید.
افتتاح،مشهد،پروژه،ناحيه،بدني،كلاس،تربيت،پرورش،آموزشي،اداره،م ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری در حاشیه برگزاری پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» با اشاره به آمار مربوطه پیرامون افتتاح این کلاس‌ها، گفت: این چهار کلاس و کارگاه آموزشی جدید در هنرستان‌ فوق با اعتبار 35 میلیارد ریال، زیربنای 200 متر مربع و مشارکت دو خیر احداث شده است.
وی با بیان اینکه این چهار کلاس درس جدید در دو شیفت مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ادامه داد: در چارچوب پویش سه‌شنبه‌های افتتاح تا امروز 636 کلاس درس جدید به ظرفیت آموزشی شهرستان مشهد مقدس اضافه شده و همچنان این رویه ادامه دارد.
داوری با اشاره به اینکه خیران مشارکت خوبی در حوزه احداث مدارس شهرستان از خود نشان داده‌اند، خبر داد: طی هفته‌های آینده مدارس 12 کلاسه مجهز در حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری خواهند رسید.
افتتاح همزمان سه پروژه چمن مصنوعی
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد آیین افتتاحیه سه پروژه چمن مصنوعی با حضور محمدزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
با افتتاح این پروژه ها، حدود 2800 مترمربع به سرانه ورزشی فضای روباز ناحیه 7 افزوده شد و همچنین قابل ذکر است که در مجموع اعتبار ساخت آن حدود 22 میلیارد ریال بوده است که از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اداره ناحیه 7، مشارکت های مردمی و اولیاء آموزشگاه ها تأمین شده است.
پروژه های مربوطه، در قالب طرح شهید سلیمانی و در سه آموزشگاه پسرانه متوسطه دوم شاهد ثارالله، ابتدایی نجفی گل و سیزده آبان به منظور توسعه ورزش دانش آموزی، ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت های تربیت بدنی، عدالت آموزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزان به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/282