خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

700 فضای ورزشی در مدارس کشور ساخته می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 16:30
معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: 350 فضای ورزشی درون مدرسه ای در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان های استان تهران ساخته شد و در سطح کشور نیز ساخت 700 فضای ورزشی در مدارس پیش بینی شده است.
ورزشي،آموزش،شهريار،پرورش،شهرستان،فضاي،مدارس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، آیین خشت‌گذاری دو سالن ورزشی و بهره‌برداری از 5 زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای شهر اندیشه ظهر امروز با حضور معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش، فرماندار شهرستان شهریار، مدیرکل آموزش و مرورش شهرستان‌های استان تهران امام‌جمعه، شهردار و اعضای شورای اندیشه و دیگر مسئولین برگزار شد.
صادق ستاری‌فرد در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای طرح شهید سلیمانی با اشاره به همکاری خوب خیرین و شهرداری‌ها در ساخت اماکن ورزشی افزود: پیشگیری از آسیب‌های ورزشی از جمله وظایف و اهداف معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در حوزه ورزشی و تربیت‌بدنی مدارس است.
وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی ساخت 700 فضای ورزشی در مدارس کشور پیش‌بینی شده است، گفت: از اجرای این طرح 315 فضای ورزشی در مدارش کشور ساخته و مورد بهره‌برداری دانش‌آموزان قرار گرفته است.
معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اولویت ساخت فضاهای ورزشی در مدارس مناطق محروم است، افزود: در شهرستان شهریار 8 فضای ورزشی ساخته شده است و 7 فضای دیگر تا یک سال آینده تکمیل خواهد شد.
ستاری‌فرد با بیان اینکه سالن ورزشی هنرستان تربیت‌بدنی امیرکبیر شهر اندیشه در زمینی به مساحت 750 مترمربع و از اعتبارات داخلی شهرداری و آموزش و پرورش ساخته خواهد شد، تصریح کرد: 5 زمین چمن درون مدرسه‌ای در شهرستان شهریار با اعتبارات آموزش و پرورش احداث و تکمیل شده است.
وی به تحصیل 180 هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان شهریار اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین آمایش دانش‌آموز کشور در شهرستان شهریار قرار دارد.
معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: 350 فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های استان تهران ساخته شده است.
انتهای پیام/