خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اطفای ۳۵۴ مورد حریق در کرج

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 16:46
کرج- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی مهر ماه آتش نشانان کرجی به مأموریت ۳۵۴ مورد حریق و ۷۳۴ مورد حادثه اعزام شده اند.
ايمني،ايستگاه،مأموريت،عملياتي،بازديد،يساولي

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد یساولی مطرح کرد: طی ماه گذشته با حضور ۳ هزار و ۷۸۳ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۹۸۷ ساعت عملیات با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۴۶۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۵۴ مورد حریق و ۷۳۴ مورد حادثه رسیدگی کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۵۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، مطرح کرد: در ماهی که گذشت ۴۱۲ مورد نجات یافته، ۱۲ مصدوم و هفت فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۷۳ مأموریت، ایستگاه ۱۲۲ با ۶۵ مأموریت و ایستگاه ۱۰۳ با ۶۰ مأموریت اعزامی انجام شد، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۹۷ مورد جواز و ۱۵۲ مورد تاییدیه ایمنی صادر شد.
یساولی صدور ۲۵ مورد گواهی علت حریق و ۵۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ۸۰ مورد ارائه خدمات مشاوره‌ای، ۳۶ مورد اخطار ایمنی، در حوزه ایمنی شهری ۸۰ مورد بازدید از اماکن تجاری و سه مورد بازدید از صنایع را از دیگر اقدامات شده برشمرد.