خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیریت چالش زن و خانواده بر عهده طلاب خواهر است

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 16:52
گرمی- مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: امروزه مدیریت چالش زن و خانواده با طلاب خواهر است بنابراین باید عمیق و قوی درس بخوانند چراکه دنیا نیازمند مباحث علمی است.
طلاب،خواهر،بانوان،طلبه،پيامبر،بانوي،خواهران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار با طلاب مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی اظهار کرد: طلبگی برای بانوان بعد از انقلاب اتفاق نیفتاد بلکه هویت طلبه خواهر ریشه‌دار بوده و از زمان پیامبر آغاز شده است.
وی افزود: دغدغه پیامبر تربیت بانوان مبلغ دین بود و به همین دلیل تربیت بانوی طلبه را از خانواده خود شروع کرد نمونه آن دختر و همسر پیامبر و بانوان دیگر بودند که برای بسیاری از بزرگان، مرجع دینی هستند.
مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل با بیان اینکه حضرت زهرا (س) سرآمد بانوان طلبه بوده و طلاب خواهر پا جای پای این بانوی بزرگ اسلام گذاشته‌اند، ادامه داد: امروزه بیشترین مسئولیت تربیتی بر عهده طلاب خواهر است و باید برای اثرگذاری هر چه بیشتر، به شاخصه‌هایی که در این مسیر وجود دارد توجه ویژه کنند.
حجت‌الاسلام خواسته با اشاره به اینکه آینده برای دین و علوم دینی است و دنیا به سمت معنویت حرکت می‌کند، تصریح کرد: امروزه مدیریت چالش زن و خانواده به عهده طلاب خواهر است بنابراین خواهران باید به صورت عمیق و قوی درس بخوانند چراکه در آینده، کشور و دنیا نیازمند این مباحث علمی است.