خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیاز 7600 واحد نهضت ملی مسکن استان سمنان به تسهیلات بانکی

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 16:52
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه هفت هزار و 600 واحد نهضت ملی مسکن استان سمنان نیازمند تسهیلات بانکی است، گفت: بانک مرکزی در سهمیه ابلاغی پرداخت تسهیلات را به بانک ها اعلام کرده است.
استان،تسهيلات،مسكن،شهرسازي،سمنان،بانكي،نهضت،اراضي،پيگيري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد حمیدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان پیگیری شود، افزود: توزیع تسهیلات بانکی توسط راه و شهرسازی استان به بانک‌ها از ضرورت‌ها است که سریعاً پیگیری شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه راه و شهرسازی استان تا هفته آینده تکلیف واگذاری اراضی به متقاضیانی که در گرمسار واریز وجه را انجام داده‌اند را مشخص کند، ابراز کرد: سهمیه نهادهای حمایتی به متقاضیان گرمساری اعطاء شود.
پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان پیگیری می‌شود
سیدمحمد حسینی طباطبایی نیز در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه به‌تازگی بانک مرکزی سهمیه ابلاغی چهارمین سال پرداخت تسهیلات نوسازی و احداث مسکن را به تفکیک هر یک از بانک‌ها اعلام کرده‌است، اظهار کرد: راه و شهرسازی استان و بانک‌ها در یک نشست مشترک سهمیه هر یک از بانک‌های استان را مشخص می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه با توجه به واگذاری اراضی صورت‌گرفته در سایت‌های نهضت ملی مسکن در حوزه راه و شهرسازی، هفت هزار و 600 واحد مسکونی تا پایان سال 1403 نیازمند تسهیلات بانکی است، عنوان داشت: در حوزه راه و شهرسازی تاکنون سه هزارو 800 واحد مسکونی قرارداد بانکی خود را به‌منظور دریافت تسهیلات منعقد کرده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه در سایت 48 هکتاری دامغان، مالکان اراضی به بانک‌های صادرات معرفی شده‌اند، اعلام کرد: بانک عامل شرایط جدید اعطای وام برای متقاضیان خارج از موضوع تسهیلات نهضت ملی مسکن گذاشته است که این موضوع در دست پیگیری است.
حسینی طباطبایی همچنین بیان کرد: در سایت 205 هکتاری سمنان و در مرحله اول به یک‌هزار و 720 متقاضی در قالب گروه‌های چهارنفره اراضی واگذار می‌شود.
انتهای پیام/361