خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری نشست هم‌اندیشی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال

مهر | ورزشی | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 17:06
با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان فعال سازمان لیگ فوتسال و مدرسان فدراسیون فوتبال، نشست هم‌اندیشی و دانش‌افزایی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
فوتسال،ليگ،سازمان،اجرايي،نمايندگان،تجريبات،احسان،ماست،مقررات ...

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدارسیون فوتبال، در نشست هم‌اندیشی و دانش‌افزایی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه این سلسله نشست‌ها در سازمان لیگ فوتسال به همسوسازی تصمیم‌گیری‌ها کمک می‌کند بیان داشت: بخش بزرگی از بار اجرایی فوتسال بر دوش شما نمایندگان محترمی است که علیرغم دشواری‌ها همواره تلاش می‌کنید تا لیگ فوتسال با کیفیت ممتازتری برگزار شود.
وی افزود: انتظام‌بخشی و رعایت دقیق مقررات یکی از مهمترین اهداف ماست.
اگر لیگ فوتسال ایران هر سال از لحاظ اجرایی ساختار بهتری به خود می‌گیرد، افراد بیشتری علاقمند به سرمایه‌گذاری در این رشته هستند و تماشاگران سالن‌ها را پر می‌کنند این خروجی عملکرد شماست که بازوی اجرایی سازمان لیگ هستید و همواره باید میان ساختار اجرایی و مقررات، هیجان هواداران و بازیکنان و توقعات و انتظارات معقول مدیران تیم‌ها یک تعادل معنادار ایجاد کنید.
رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: یکی از وظایف ما در سازمان لیگ فوتسال ایجاد فضایی برای دانش‌افزایی، به روز کردن اطلاعات و استفاده از تجریبات میدانی نمایندگان، ناظران و عوامل اجرایی است که گنجینه تجربه هستند.
به همین دلیل ما در سازمان تلاش می‌کنیم این سبک نشست‌ها را به جای کارگاه یک‌سویه به فرصتی برای هم‌اندیشی تبدیل کنیم.
احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال نیز در سخنانی با اشاره به لزوم وحدت رویه در اقدامات گفت: گزارشات که نمایندگان ارائه می‌کنند در واقع یک منبع قابل استناد و بسیار ارزشمند برای ماست به همین دلیل لازم است ضمن سرعت عمل، جزئیات از نظر دور نگه داشته نشود.
کامیانی افزود: آیین‌نامه‌هایی که از سوی سازمان لیگ ارائه می‌شود برخاسته از یک خرد جمعی است و کارشناسانی آنها را طراحی کرده‌اند که در این خصوص تجربه کافی دارند و هدفشان مدیریت بازی و کاستن از حواشی است که به زیبایی‌های فوتسال صدمه می‌زند.
این نشست یک روزه که با حضور نمایندگان و مدرسانی از فدراسیون فوتبال همراه بود بعد از بحث و بررسی، پرسش و پاسخ و به اشتراک گذاشتن تجریبات هشت هفته گذشته لیگ برتر به کار خود خاتمه داد.