خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حل مشکلات واحدهای صنعتی مورد توجه قرارگاه صنعتی سپاه قم است

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:18
قم- فرمانده سپاه استان قم گفت: کمک‌های شایانی از سوی قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا سپاه قم در تامین زیرساخت، مواد اولیه، انرژی و رفع سایر مشکلات واحدهای صنعتی تولید کننده شده است.
قم،استان،سپاه،قرارگاه،السلام،صنعتي،الانبيا،موحد،خاتم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد بعد از ظهر سه شنبه دیدار با رئیس دادگستری استان قم اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استان قم طی این سالیان با تشکیل قرارگاه ۱۹ دی و فعالیت منسجم آن در اجرای مأموریت‌های محوله کاهش یافته است.
فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: نخستین کمپ دین پایه استان قم توانسته تا شهر قم را از حیث حضور معتادین متجاهر به حداقل برساند و امروز ۶۰۰ نفر معتادان و متجاهران در این مرکز تحت درمان هستند.
سردار موحد ابراز کرد: فعالیت و راه اندازی خانه‌های مهر و اعتماد در استان قم توسط سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام به یک الگوی کشوری تبدیل شده است.
فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا علیهم السلام سپاه استان قم در خصوص کمک به رفع موانع تولید اقدامات را انجام داده است.
وی ادامه داد: بالغ بر ۳ هزار کارخانه در سطح استان قم سرکشی شده و مورد عارضه یابی قرار گرفته‌اند و در حوزه‌های تأمین زیرساخت، مواد اولیه، انرژی و رفع سایر مشکلات، کمک‌های شایانی از سوی قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا به واحدهای صنعتی تولید کننده شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان قم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نهادها و سازمان‌ها و ارگان‌ها با مجموعه دستگاه قضائی در سطح استان قم به خصوص سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام گفت: ضمن تقویت تعاملات درون استانی با دستگاه‌ها و نهادها به طور جدی به دنبال آن هستیم که در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی با تعامل مطلوب با سپاه و بسیج با قوت برنامه‌های مورد نظر را اجرایی کنیم.