خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پروازهای اردبیل – نجف از سر گرفته می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:30
مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: پروازهای مسیر اردبیل – نجف از 13 آبان ماه مجدد برقرار می شود.
اردبيل،پروازهاي،–،داير،مسير،افزايش،قصابي،پروازها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد قصابی عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برقراری پروازهای جدید در فرودگاه اردبیل گفت: پروازهای زیارتی اردبیل – نجف با همکاری شرکت العراقیه روزهای یکشنبه هر هفته در مسیر اردبیل – نجف دایر خواهد شد.
وی تصریح کرد: به دنبال درخواست‌های مردمی شرکت هواپیمایی ماهان نسبت به افزایش پروازهای مسیر اردبیل – مشهد اقدام کرده که این پروازها در روزهای یکشنبه و جمعه در مسیر مشهد – اردبیل و بالعکس دایر خواهد بود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه زائران حرم امام رضا (ع) درخواست افزایش پروازهای مستقیم اردبیل به مشهد را داشتند، با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده این امر به سرانجام رسید تا پروازهای جدیدی در این مسیر دایر شود.
قصابی افزود: همچنین با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان افزایش چهار سورتی پرواز در مسیر تهران – اردبیل و بالعکس را در روزهای چهارشنبه در جمعه شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است تا با افزایش ظرفیت پروازها در مسیرهای مختلف بتوانیم رضایتمندی هموطنان را فراهم کنیم.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: پروازهای هفتگی فرودگاه اردبیل در حال حاضر به 52 سورت پروازی رسیده که عمده شرکت‌های هواپیمایی نسبت به دایر کردن پروازها همکاری لازم را انجام دادند.
قصابی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا شرایط بهتری را در ارائه خدمات به هم استانی‌ها فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی پروازهای سیاحتی، زیارتی و گردشگری خود را انجام دهند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از تلاش و پیگیری برای برقراری پرواز به مقصد کشورهای همسایه با همراهی تورگردانان خبر داد و یادآور شد: در این زمینه نیز در حال رایزنی هستیم تا به مقصد کشورهای گردشگری منطقه بتوانیم پروازهای جدیدی را دایر کرده و امکان انجام سفرهای هوایی را برای هم استانی‌ها مهیا کنیم.
انتهای پیام/131