خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایجاد سالن‌های ورزشی به شرط بازارچه محلی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:30
دبیر کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی تبریز گفت: ما با ایجاد سالن های ورزشی مختلف مخالف نیستیم بلکه در کنار آن ها باید پروژه هایی مانند ایجاد بازارچه های محلی نیز پیگیری شود.
بودجه،تبريز،عمران،ترافيك،كميسيون،ايجاد،شوراي،اسلامي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، روح‌الله رشیدی، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز در دهمین جلسه‌ سال چهارم کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی ‌شهر تبریز در ساختمان شورا در خصوص تجویز اصلاح بودجه سال 1403 گفت: مخالف حذف و جابه‌جایی ردیف‌های بودجه تملک و اجرای خیابان معلم به جاده سنتو هستم چرا که این پروژه بالاخره باید انجام شود.
وی افزود: در بهمن 1402 و در تدوین بودجه 1403 سؤال مطرح شد که بودجه برای چه نوشته شده و پاسخ خاصی دریافت نشد و این‌که این بودجه پس از حذف، کجا هزینه می‌شود یک بحث دیگر است.
رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی ‌شهر تبریز گفت: 20 میلیارد تومان مطرح در این مورد، از ردیف پارکینگ مکانیزه در مرکز شهر و در محدوده شهرداری منطقه هشت، از محل بودجه این منطقه‌ تأمین شود.
احد صادقی، دبیر کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک، با انتقاد به اینکه پروژه‌های کلان برداشته شده و هزینه پیمان‌کاران پرداخت نمی‌شود، گفت: در این میان، پروژه‌های مدنظر شهرداری پیش می‌رود و آنچه بر زمین می‌ماند احداث پارک و بازارچه‌های محلی است.
وی افزود: شهرداری تبریز به ایجاد استخر و چمن مصنوعی با وجود اینکه در بودجه نیامده است در پایگاه دوم شکاری اقدام کرده است که آن‌ها ‌نیز ایجاد چمن مصنوعی در این پایگاه را قبول نکرده‌اند.
دبیر کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز گفت: اجرای این پروژه‌ها بدون مشخص شدن در بودجه تخلف محض است.
صادقی با تأکید بر اینکه کار یک‌دست و متوازن پیش نمی‌رود، گفت: ما با ایجاد سالن‌های ورزشی مختلف مخالف نیستیم بلکه در کنار آن‌ها باید پروژه‌هایی مانند ایجاد بازارچه‌های محلی نیز پیگیری شود.
انتهای پیام/