خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت‌سازی و گردشگری ورزشی دارد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:30
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم رفع نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام و ایمن سازی ورزشگاه باغ شمال تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت سازی و گردشگری ورزشی دارد.
ورزشي،ورزش،سرمست،آذربايجان،شرقي،جوانان،استان،استاندار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهرام سرمست امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی سه‌هزارنفری شهید آیت‌الله آل هاشم افزود: ورزش از محورهای اصلی دستیابی به جامعه سالم و بانشاط بوده و شرط تحقق آن نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان است.
وی افزود: متأسفانه ما از نظر سرانه ورزشی در استان با شرایط قابل‌قبول فاصله داشته و در این راستا نیاز به رفع نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام و ایمن‌سازی ورزشگاه باغشمال داریم.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: ورزشگاه باغ شمال به‌عنوان میراث ورزشی آذربایجان شرقی و کهن شهر تبریز باید حفظ و برای استفاده ایمن‌سازی شود.
سرمست ادامه داد: در شهرستان‌هایی مانند مراغه، بناب، مرند و اهر ورزشگاه‌هایی با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داریم که اتمام آن‌ها حمایت جدی وزارت ورزش و جوانان را می‌طلبد.
وی تأکید کرد: توجه به جوانان و بانوان و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و حضور پررنگ‌تر آنان در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی از اولویت‌های ماست.
استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تیم فوتبال تراکتور از منظر ظرفیت‌های هویت‌سازی و گردشگری ورزشی نیاز به حمایت دوچندان وزارت ورزش و جوانان دارد‌.
سرمست گفت: تلاش داریم در کنار ورزش قهرمانی برای ورزش همگانی نیز گام‌های اساسی در استان برداریم.
انتهای پیام/