خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:46
اسلامشهر- معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی دستور کار مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر قرار دارد.
قرآني،اسلامشهر،دانش،آموزان،پرورش،استعدادهاي،گردهمايي

جواد رزمی در حاشیه گردهمایی استعدادهای قرآنی دانش آموزان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این گردهمایی قرآنی جمعی از دانش آموزان مقطع ابتدایی کشف استعداد شده به همراه والدین خود در این مراسم حضور داشتند تا زمینه رشد و پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر بیش از گذشته فراگیر شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: از مدتی قبل با بهره گیری از ظرفیت تعدادی از اساتید برجسته قرآنی تلاش شد در گام اول استعدادهای قرآنی دانش آموزان ١۵ مدرسه ابتدایی اسلامشهر شناسایی شوند و در مرحله دوم تمامی مدارس ابتدایی اسلامشهر وارد استعدادیابی قرآنی خواهند شد.
رزمی افزود: از جمله اهداف این طرح رشد و پرورش استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی دانش آموزان است، تا همانگونه که اسلامشهر را علاوه بر نام آوران ورزشی به حافظان قرآنی می‌شناسند توانسته باشیم سهمی در ارتقا و افتخارآفرینی این خطه ارزشی و فرهنگی داشته باشیم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به حضور یکی از میهمانان برجسته قرآنی این گردهمایی گفت: حضور استاد ارجمند دکتر سید محمدحسین طباطبایی نابغه قرآنی جهان اسلام زینت بخش این مراسم قرآنی بود که دعوت ما را از شهر مقدس قم پذیرفت و در اسلامشهر شهر حافظان و قاریان قرآن حضوری ارزشمند یافت.