خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعریف نظام مسائل کلان اسلامشهربا بهره گیری ازظرفیت نمایندگان مجلس

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:52
اسلامشهر- مدیر دفتر مجمع نمایندگان مجلس در اسلامشهر گفت: سطح مطالبات و نیازهای اسلامشهر را از صرف پیگیری نیازهای حداقلی به تعریف نظام مسائل کلان‌تر و متناسب با چالش‌ها ارتقا می یابد.
اسلامشهر،نمايندگان،مجمع،دفتر،مجلس،شهرستان،تهران،مؤثر،بستر

علیرضا علیمیرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعاً در قالب دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر خواهیم توانست با هم افزایی و ایجاد بستر خدمت رسانی مؤثرتر، رویکرد خدمتگزارانه نمایندگان مجلس را در اسلامشهر بیش از گذشته تداوم بخشیم.
مدیر دفتر مجمع نمایندگان مجلس در اسلامشهر اظهار کرد: با آغاز فعالیت دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر علاوه بر تسهیل ارتباط مؤثر شهروندان با نمایندگان مجلس، نیازها و مشکلات ساختاری شهرستان اسلامشهر نیز با بهره گیری از ظرفیت نخبگانی، هم اندیشی و همفکری با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
علیمیرزایی افزود: در سایه وفاق و همدلی شهرستانی و تلاش مؤثر خواهیم توانست علاوه بر بهره جستن از ظرفیت ٣٠ نماینده مجلس، سطح مطالبات و نیازهای اسلامشهر را از صرف پیگیری نیازهای حداقلی به تعریف نظام مسائل کلان‌تر و متناسب با چالش‌ها و مشکلات فعلی و پیش روی اسلامشهر به عنوان مهمترین شهرستان استان تهران و نزدیک ترین شهرستان به کلان شهر تهران ارتقا دهیم تا چشم انداز روشنی را در بستر رشد و رفاه برای عموم شهروندان فهیم اسلامشهری فراهم کنیم.
گفتنی است محمد سراج دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در حکمی مهندس علیرضا علی میرزایی با سوابق و تجربیات مدیریتی متعدد را به مدیر دفتر معین مجمع نمایندگان در اسلامشهر منصوب داشت.