خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تبریز ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:52
وزیر ورزش و جوانان گفت: از همکارانم توقع دارم تا زمینه برگزاری مسابقات بین المللی را در تبریز فراهم کنند، زیرا این شهر در دنیا نشان و اعتبار خاصی دارد و باید با برگزاری مسابقات ملی، منطقه ای و جهانی از این ظرفیت استفاده کنیم.
ورزش،استان،آذربايجان،شرقي،ورزشي،ملي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد دنیامالی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح سالن سه هزار نفری شهید آیت الله آل هاشم در تبریز، گفت: ورزشکاران این استان می‌توانند در همه رشته‌ها سردمدار کشور باشند.
وی با بیان اینکه 220 نفر از ورزشکاران آذربایجان شرقی عضو تیم‌های ملی هستند، افزود: ورزش این استان برای همه تیم‌های ملی ظرفیت بزرگی است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش آذربایجان شرقی برای ما نقطه قوت در سطح ملی است و انتظار از مجموعه ورزش و جوانان استان بیش از اینهاست.
دنیامالی، استاندار در آذربایجان شرقی را ظرفیتی بزرگ برای ورزش این استان اعلام کرد و گفت: امیدوارم با حضور ایشان سرانه ورزشی استان رو به افزایش باشد.
وی ادامه داد: از همکارانم در آذربایجان شرقی نیز توقع دارم تا زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی را فراهم کنند زیرا تبریز در دنیا نشان و اعتبار خاصی دارد و این ظرفیت در شهر وجود دارد و باید با برگزاری مسابقات ملی منطقه‌ای و جهانی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از بخش خصوصی برای حضور در ساخت و ایجاد فضاهای ورزشی دعوت به عمل آورد و گفت: برای توسعه فضاهای ورزشی و بالا بردن سرانه ورزشی در این شهر باید بیش از پیش تلاش شود.