خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 18:58
بوشهر- معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۲ هزار مدرسه استان بوشهر برگزار می شود.
انتخابات،شوراهاي،حقدوست،بوشهر،شعار

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقدوست ظهر سه شنبه در نشست ستاد برگزاری بیست و هفتمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس استان بوشهر اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی امسال با شعار محوری «شوراهای دانش‌آموزی برای ایران، برای مدرسه» در روز ۱۲ آبان برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته هزار و ۸۴۶ شورا فعالیت داشتند.
حقدوست در خصوص آمار دانش‌آموزان در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی امسال توضیح داد: در بیش از ۲ هزار مدرسه انتخابات برگزار خواهد شد که تعداد ۲۰۷ هزار و ۸۹۱ دانش‌آموز کلاس‌های سوم تا دوازدهم می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام و شرکت داشته باشند.
وی عنوان کرد: ما بایستی شعار هر دانش‌آموز یک مسئولیت را سر لوحه کار خود قرار دهیم چراکه مدارسی موفق هستند که همه‌ی دانش آموزان در آن نقش داشته باشند