خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امنیت و آرامش نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی است

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 19:12
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی های لازم از مجموعه انتظامی، گفت: برای داشتن آرامش و امنیت در جامعه باید از مجموعه انتظامی حمایت کرد.
مجموعه،انتظامي،جامعه،قضائي،تسنيم،نسب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت الاسلام سیدصدرالله رجایی نسب در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی گفت: رابطه مجموعه قضائی و انتظامی، رابطه‌ای دوطرفه است و باید به مانند همیشه تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.
وی با تأکید بر حمایت و پشتیبانی‌های لازم از مجموعه انتظامی، افزود: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است.
رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد: مجموعه انتظامی در خط مقدم هستند و در میدان و کف جامعه حضور دارند و اگر پشتیبانی لازم از این مجموعه صورت نگیرد، بسیاری از اقدامات در جامعه با مشکل روبرو خواهد شد.
رجایی نسب با اشاره به اینکه مجموعه قضائی و انتظامی از یک خانواده هستند و به عنوان متولیان اجرای عدالت و با فساد برخورد می‌کنند، گفت: باید در این راستا با هم همفکر باشیم و با تبادل نظر و ارائه راهکار‌های لازم اقدامات را پیش برده و ضعف‌های احتمالی را شناسایی و مرتفع کنیم.
به گزارش تسنیم، وی برقراری عدالت در جامعه را از اهداف مشترک تشکیل 2 مجموعه قضائی و انتظامی عنوان کرد و افزود: کار این 2 مجموعه بسیار سخت است و باید با نهایت دقت و مراقبت در جامعه انجام شود.
انتهای پیام/424