خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آماده‌باش آتش‌نشانی قزوین در پی پیش‌بینی وزش باد شمالی و بارندگی

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 19:46
قزوین- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آماده‌باش کامل واحدهای امدادی سازمان آتش‌نشانی قزوین در پی پیش‌بینی وزش باد شمالی و بارندگی خبر داد.
قزوين،وزش،امدادي،هواشناسي،مرتفع

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ململی از آماده‌باش کامل واحدهای امدادی این سازمان در پی پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع وزش باد شدید و بارندگی در سطح شهر خبر داد.
وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، شهر قزوین طی چند روز آینده شاهد وزش باد شدید و بارندگی خواهد بود که به‌ویژه در مناطق مرتفع و ارتفاعات باعث بارش‌های پراکنده می‌شود.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شهروندان درخواست کرد که از حضور در مناطق مرتفع و توقف در کنار درختان، داربست‌ها و سازه‌های نیمه‌کاره خودداری کنند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شود.
وی بیان کرد: تمامی واحدهای آتش‌نشانی قزوین در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، بتوانند در اسرع وقت وارد عمل شوند.
ململی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای امدادی آتش‌نشانی، از هرگونه خطر احتمالی پیشگیری کنند.