خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چیفتچیان: حملات رژیم صهیونیستی به کلیساها بی‌ثمر است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 20:53
خلیفه کل ارامنه آذربایجان با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر گفت: حملات رژیم صهیونیستی به کلیساها بی ثمر خواهد بود؛ آنها نمی توانند روح حق طلبی ما را نابود کنند و رژیم صهیونیستی باید بداند با تخریب مساجد و کلیساها عزم ما برای مبارزه راسخ تر می شود.
ارامنه،رژيم،صهيونيستي،غزه،آذربايجان،وحشيانه،تبريز،لبنان،حمله ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد 18 شهید مسیحی در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کلیسای قدیس پرفیریوس غزه، ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب که سرچشمه اخوت و برادری بین ادیان در این کشور هستند، گفت: در این برهه زمانی باید ادیان الهی در کنار هم باشند و جمهوری اسلامی در این زمینه الگوی خوبی برای دنیاست‌.
وی با اشاره به پیگیری اخبار روزمره منطقه، افزود: اخبار لبنان و غزه نگران کننده و دلخراش هستند؛ وقتی تصاویر کودکان مظلوم را می بینم حزن و اندوه بر من غلبه می کند.
خلیفه کل ارامنه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پدر خود را در 5 سالگی و در جریان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان از دست دادم.
چفتچیان با تاکید بر اینکه ارامنه آذربایجان و ارامنه ایران خوشحالند که دولت ایران کنار آنهاست، گفت: دنیا باید متوجه باشد که صلح از مسیر عدالت محقق می شود.
وی ضمن اهدای سلام و درود به همه شهدای غزه و لبنان، گفت: خدا را شاکریم که در کشوری زندگی می‌کنیم که ثبات و آرامش و صلح در آن حکم فرماست.
خلیفه کل ارامنه آذربایجان با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر، گفت: حملات رژیم صهیونیستی به کلیساها بی ثمر خواهد بود؛ آنها نمی توانند روح حق طلبی ما را نابود کنند و رژیم صهیونیستی باید بداند با تخریب مساجد و کلیساها عزم ما برای مبارزه راسخ تر می شود.
به گزارش تسنیم، مراسم بزرگداشت سالگرد 18 شهید مسیحی در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کلیسای قدیس پرفیریوس غزه، در جوار گلزار شهدای ارامنه تبریز با حضور جامعه ارامنه آذربایجان و مردم ولایتمدار تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/