خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دشت یک امتیازی تیم گیلانی در زمین تیم جنوبی

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 20:53
تیم سپیدرود در حالی که در دقیقه یک موفق به گلزنی مقابل تیم شهرداری بندرعباس شد در نیمه دوم دروازه اش باز شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند.
سپيدرود،گل،دقيقه،تيم،بندرعباس،ميزبان،سعيد،دروازه،شهرداري،رشت ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته دوم لیگ دو آزادگان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز در استادیوم خلیج فارس بندرعباس، میزبان تیم سپیدرود رشت بود که دو تیم در پایان این دیدار به تساوی یک بر یک دست یافتند.
ابوالفضل گرجی دارو این دیدار بود و سعید وطن پرستان، حسین دهقان نیری و مجتبی عابدی کمک‌های این دیدار بودند.
سپیدرود در بندرعباس خیلی زود و در دقیقه یک به گل رسید و انگار همان اول کاری هم از گل زدن سیر شد تا در نهایت در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کند.
تیم گیلانی در روزی که اگر باور داشت یک سر و گردن از لحاظ مهره از حریف پیش است و می‌تواند به راحتی با پیروزی به خانه باز گردد؛ به جای سه امتیاز به تک بازی رضایت داد تا خود را برای نبرد هفته آینده خانگی آماده کند.
برای سپیدرود رشت شهاب عادلی، محمدرضا دامادی، سعید دلاور، محمد اقدامی، محمدرضا حیدری، بهتاش میثاقیان، بهروز افشار، امید نافذ، نیما پاکدل، میلاد قربان‌زاده، میلاد پورصف‌شکن بازی کردند.
همچنین میلاد احمدیان، معین تقوی، فریور محبی، علی قسمتی، سعید فولادی، رامین دهقانی، علی محمدی، محمد فرخنده، مصطفی فرهادی، یاشار اسدنژاد و محمد لطفی برای شهرداری بندرعباس به میدان رفتند.
گزارش بازی:
دقیقه 1: در نخستین لمس توپ توسط سپیدرودی‌ها بهتاش میثاقیان با تیزهوشی توپ را تا داخل محوطه جریمه شهرداری ارسال کرد که میلاد احمدیان توپ را با مشت دور کرد و ضربه ریباندی را سعید دلاور به زیبایی وارد دروازه میزبان کرد.
دقیقه 45: سپیدرود پس از به ثمر رساندن گل زودهنگامش برای دقایقی به لاک دفاعی فرو رفت که حاصل این عقب نشینی 4 کرنر پی در پی روی دروازه سپیدرود بود اما در ادامه بازیکنان سپیدرود از فشار میزبان خارج شدند و موفق شدند چند حمله خطرناک بر روی دروازه شهرداری تدارک ببیند و یک گل هم بر روی همین حملات یک گل هم به ثمر رساندند که داور آن را خطا اعلام کرد و یک گل شهرداری هم که توسط یاشار اسدنژاد وارد دروازه سپیدرود شده بود در موقعیتی مشابه داور میدان آن را هم خطا اعلام کرد تا در نهایت نیمه نخست با همان یک گل به سود سپیدرود به پایان برسد.
دقیقه 73: بر روی یک ضد حمله و جا ماندن مدافعان سپیدرود سعید فولادی پشت محوطه جریمه سپیدرود صاحب توپ شد و در حالت تک به تک با دروازه گل تساوی را برای میزبان به ثمر رسید.
حاشیه ها:
سپیدرود در دومین هفته مسابقات از دومین پیراهن خود به رنگ سپید استفاده کرد.
داور به دلیل گرمای بندرعباس در دقیقه 30 اعلام کولین برک کرد تا بازیکنان دو تیم به مدت 2 دقیقه استراحت کنند و آب بنوشند.
داور در نیمه اول 5 دقیقه و در نیمه دوم 8 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت از دو بازی گذشته چهار امتیاز کسب کرده و در رده چهارم قرار دارد، سپیدرود سه شنبه هفته بعد میزبان تیم نیکاپارس چالوس است.
انتهای پیام/