خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بانوی رودسری بیش از ۲ میلیارد ریال طلا اهدا کرد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 21:17
رشت _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: بانوی رودسری برای کمک به محور مقاومت بیش از ۲ میلیارد ریال طلای خود را اهدا کرد.
گيلان،مقاومت،محور،رودسر،سليمي،بانوي

هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نگاه خیرخواهانه مردم گیلان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: گیلانی‌ها عرصه‌های مختلف خیرخواهی و نوع دوستی پیش قراول هستند و فرهنگ و آداب این استان با خیراندیشی گره خورده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهدای طلا شامل یک گردنبند و النگو توسط یک بانوی رودسری برای کمک به محور مقاومت خبر داد و بیان کرد: این بانوی رودسر مقداری طلا به ارزش ۲۰۸ میلیون تومان معادل ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به دفتر نمازجمعه شهرستان رودسر جهت کمک به جبهه مقاومت اهدا کرد.
سلیمی با بیان اینکه گیلان استان خیر پرور و دارای مردمانی اعتقادی است، گفت: مردم گیلان همواره از جبهه مقاومت و مردم بی دفاع فلسطین و غزه دفاع کرده و این حرکت را به عنوان آرمان و ارزش می‌داند.
وی با تقدیر از حمایت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی گیلانی‌ها به محور مقاومت افزود: جمعیت هلال احمر گیلان آماده جمع آوری کمک‌های بشردوستانه مردم برای حمایت از محور مقاومت است.