خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نبردهای سنگین در نوار شرقی مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی

تسنیم | بین‌الملل | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 21:30
به گزارش خبرنگار تسنیم در جنوب لبنان، نوار شرقی مرزهای این کشور با سرزمین های اشغالی شاهد درگیری های سنگین میان رزمندگان حزب الله و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود که طی این درگیری ها تعدادی از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
لبنان،جنوب،شهر،تسنيم،بمباران،حملات،مقاومت،رژيم

.
به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، خبرها از بخش شرقی خط مرزی لبنان با فلسطین اشغالی حکایت از آن دارد که درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان حزب‌الله لبنان و متجاوزان صهیونیست در روستاهای العدیسه و طیبه جریان دارد.
رزمندگان مقاومت در درگیری‌های امروز با شلیک سلاح‌های ضد زره، موفق به از کار انداختن 2 تانک مرکاوا شده اند.
برآوردها حاکی از آن است که طی سه هفته نبرد زمینی دست کم 30 تانک ارتش اسرائیل در جنوب لبنان هدف قرار گرفته اند.
همزمان با ناکامی واحدهای زمینی رژیم صهیونیستی در رویارویی با نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، جنگنده‌های این رژیم اقدام به بمباران گسترده مناطق مختلف جنوب لبنان و ضاحیه در جنوب بیروت کردند.
دوربین خبرگزاری تسنیم تصاویری از بمباران روستاهای اطراف شهر صور در جنوب شرق لبنان را ثبت کرده است.
براساس گزارش خبرنگار تسنیم در جنوب لبنان، صهیونیست ها 15 بار این منطقه را در مدت کمتر از یکساعت بمباران کردند و کمربندی از آتش پیرامون این شهر ایجاد کرده‌اند.
در مقابل یگان‌های حزب الله نیز در واکنش به حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان لبنانی اقدام به اجرای حملات موشکی و پهپادی به حیفا کرده‌اند.
حجم بالای حملات روزانه مقاومت به حیفا سبب شده تا دومین شهر بزرگ صهیونیستها عملا سرنوشتی مشابه شهر مرزی کریات شمعونه در شمال سرزمین های اشغالی پیدا کند.
انتهای پیام/