خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

موافقت با استعفای شهردار کاشان/زارع سرپرست شد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 21:52
رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه استعفای شهردار کاشان مورد موافقت شورا قرار گرفت، گفت: ابوالفضل زارع سرپرست شهرداری کاشان شد.
شهر،كاشان،شوراي،شهردار،جلسه،استعفاي

علیرضا مفرح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری دویست و هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در این جلسه فوق‌العاده پذیرش استعفای شهردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این جلسه با محوریت بررسی استعفای کیومرث محمدپور شهردار کاشان برگزار شد، افزود: پس از ارائه دلایل استعفای شهردار و تبادل نظر میان اعضا، شورای اسلامی شهر کاشان در نهایت با این استعفا موافقت کرد و همچنین با توجه به شرایط موجود و لزوم تعیین سرپرست جدید برای شهرداری این مهم در دستور کار قرار گرفت.
مفرح با بیان اینکه اعضای شورای شهر ابوالفضل زارع را به عنوان سرپرست شهرداری کاشان انتخاب کردند، گفت: این تصمیم با هدف تضمین ادامه فعالیت‌های اجرایی شهر و حفظ روند خدمات‌رسانی به شهروندان گرفته شد.
رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه اعضای شورای شهر از زحمات و تلاش‌های شهردار پیشین تقدیر و و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کردند، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در پایان این جلسه بر اهمیت همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای بهبود وضعیت شهر و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای تاکید کردند.
انتهای پیام/801